Wednesday, July 29, 2009

Boring........

Semenjak dua menjak nie, hati aku macam dah boring sangat duduk kat rumah.....dah teringin nak kerja balik....rasa boring yang teramat sangatlah....hari2 nak kena kemas rumah, memasak, membasuh dan macam2 kerja lagi yang tak pernah habis kat rumah nie....
Mungkinkan suri2 rumah yang lain pun merasakan apa yang aku rasa?????......
Kalau aku kerja....takut tak sanggup pulak....nak kena bangun awal pagi2 siapkan apa yang patut kat rumah....hantar Jeffry bagi orang jaga...(nie lagilah aku tak sampai hati)....ish, serba salah sungguh aku buat masa nie....
Mungkin aku patut berniaga....tapi aku nak berniaga apa?....banyak tak nak pakai modal?.....aduh, buntu fikiran aku..;-(
mmmmm...tulah kan, kita ni sebagai manusia selalu tak puas hati dengan kehidupan kita...ada je yang tak kena...yang bekerja teringin nak duduk rumah jaga anak, yang dirumah teringin nak bekerja......tulah, apapun kita kenalah selalu bersyukur dengan kehidupan kita dan happy2 selalu.....;-) semoga Allah memberikan jalan terbaik buat diri dan keluargaku......amin.....

No comments:

Post a Comment