Wednesday, July 8, 2009

Kuih Bahulu


Ntah nape hari ni aku teringin nak makan kuih bahulu.....kuih yang sebelum nie aku pandang sebelah mata je sebab tak berapa nak suka pasal kadang - kala bau telur dia hamis buat aku nak termuntah.......tapi hari ini aku teringin nak makan yang panas - panas dan buatan sendiri punya.
Mungkin juga aku teringat ngan kenangan kuih bahulu yang selalu aku buat dengan arwah mak bila nak dekat - dekat rayalah....bila dah besar ni selalunya aku beli je....dan selalunya laki aku beli kat OTK sebekas RM10, sedap makan cicah ngan nescafe.
Dan kerana hari ini aku rajin maka aku telah pun siapkan 50 biji kuih bahulu yang telahpun aku ngap sebahagiannya....hahaha
Errrrrr........kenapa aku teringin makan kuih bahulu?................mungkinkah aku akan menyusul Daybab join the club?..................mmmmmmmmmm........ko pikirlah sendiri

2 comments:

  1. wah.... DayBab akan ada geng ke????
    welcome!!! welcome!!!

    ReplyDelete
  2. ntahlah Daybab...ada rezeki adalah.....ni dah 2 weeks late tp test -ve .....takpe, kalo takde, aku cuba lagi bulan depan....hehehe;-)

    ReplyDelete