Sunday, September 20, 2009

Balik Kampung


Cepat betul masa berlalu, sebulan Ramadhan telah ditempuhi dan Syawal pun telah menjelang tiba kini tiba masanya untuk aku pulang kampung ke Surabaya.....


Suami tersayang telah terlebih dahulu pulang ke kampungnya kerana ingin menikmati suasana berpuasa dan bersolat hari raya di kampung sendiri sedangkan aku ingin menziarahi pusara mak tersayang yang telah kembali ke Rahmatullah pada 30 April yang lalu...jadi, untuk memuaskan hati kedua belah pihak jadi kami suami isteri berhari raya secara berjauhan tp..............insya Allah pada hari raya kedua aku akan dapat meraikannya bersama...........


Esok, 21/09 aku akan menaiki pesawat Airasia ke Surabaya pada pukul 4 petang bersama anak tersayang, Jeffry dan adikku Zai....suamiku akan menunggu di Juanda Airport bersama kereta barunya Honda Stream......mmmm...patutlah nak balik cepat, dia nak beli keta baru rupanya....hehehe....


Aku akan berada di Indonesia hingga 15/10 dan mungkin blog ini tidak akan diupdate sehingga aku kembali ke Malaysia............Selamat tinggal rakan-rakanku tersayang....insya Allah kita akan berjumpa lagi bulan depan.............


2 comments: